Известие

Collapse
No announcement yet.

Лесно ли се сменят барабаните с дискове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лесно ли се сменят барабаните с дискове

    Понеже съм с барабани от зад, а имам цял заден мост с дискове искам да питам дали е по лесно да сменя барабаните с дискове или да сменям целия мост. Ако някой е правил тази процедура ще съм благодарен ако сподели.
    146 1.6 twin spark 97 - тотална щета
    146 1.4 twin spark 97 junior за части
    146 1.8 twin spark 97 - продадена
    156 2.4 JTD Q2 Face 04 - настояща

  • #2
    Майче целия мост. щото един приятел беше си сменил барабаните с дискове и каза че целия мост е сменил.Но несам сигурен
    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

    Comment


    • #3
      Тази працедура и при мен следва. Моста е еднакъв - няма защо да го сменяш. Махат се барабаните. Махат се коронните гайки - трябва ти голям върток, защото са стегнати с 300Нм момемт на затягане и после е очевидно. Хубаво е да смениш и кантарчето с това от моста с дисковите, защото са насктроени различно или да пренастроиш твоето. В workshop manual-а има отделна секция за спирачките и ако прочетеш ще ти се изясни, няма нещо сложно от техническа гледна точка. Мисля, че единственото отделно което може да се наложи да смениш същото е и въжетата на ръчната спирачка от модела с дискове отзад. Ами това е в общи линии.
      Alfa Romeo 146 1.6TS '97
      За мерси, не ме търси!

      Comment


      • #4
        Добре а каде се захващат апаратите ??
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #5
          Re: Лесно ли се сменят барабаните с дискове

          Първоначално публикувано от teo_gti
          Понеже съм с барабани от зад, а имам цял заден мост с дискове искам да питам дали е по лесно да сменя барабаните с дискове или да сменям целия мост. Ако някой е правил тази процедура ще съм благодарен ако сподели.

          Искаш да кажеш, че ima 146 1.6 ТС с барабани отзад? Моля те, кажи че говориш за друга кола!
          http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/54.html
          Тук пише друго...
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #6
            Определено има 146 1.6TS както със дискове така и с барабани.

            Добре а каде се захващат апаратите ??
            - Захващат се съпортите им.
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97
            За мерси, не ме търси!

            Comment


            • #7
              А има ли голяма разлика в спирането?
              Спирачните маркучи същите ли са?
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Viktor_
                Тази працедура и при мен следва. Моста е еднакъв - няма защо да го сменяш. Махат се барабаните. Махат се коронните гайки - трябва ти голям върток, защото са стегнати с 300Нм момемт на затягане и после е очевидно. Хубаво е да смениш и кантарчето с това от моста с дисковите, защото са насктроени различно или да пренастроиш твоето. В workshop manual-а има отделна секция за спирачките и ако прочетеш ще ти се изясни, няма нещо сложно от техническа гледна точка. Мисля, че единственото отделно което може да се наложи да смениш същото е и въжетата на ръчната спирачка от модела с дискове отзад. Ами това е в общи линии.
                Благодаря колега, другата седмица ше зопчна тази операция,понеже мисля да слагам лети джанти, някакси грозно ше седи с тия барабани, а и предполагам ще спира по добре стига да се настрои както треба.
                146 1.6 twin spark 97 - тотална щета
                146 1.4 twin spark 97 junior за части
                146 1.8 twin spark 97 - продадена
                156 2.4 JTD Q2 Face 04 - настояща

                Comment


                • #9
                  Колега да не ме чуе дявала ,не зная твоята как спира ,моята също е с барабани от зад и това е колата с най хубавите спирачки която аз съм карал.Не дава да борнеш педала ,а относно лятите джанти и барабаните от зад боядисвош ги в некакъв готин цвят който ще отива на колата и спи града.
                  Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Оги
                    Колега да не ме чуе дявала ,не зная твоята как спира ,моята също е с барабани от зад и това е колата с най хубавите спирачки която аз съм карал.Не дава да борнеш педала ,а относно лятите джанти и барабаните от зад боядисвош ги в некакъв готин цвят който ще отива на колата и спи града.
                    Колега тоз вариант с боядисването и аз го мислех,ма ко да ги прая тез дискове,и без туй ми седят в гаража с целия мост, а и немоа ги продам кой ше земе 2 ра ръка дискове, макар че са доста запазени.
                    146 1.6 twin spark 97 - тотална щета
                    146 1.4 twin spark 97 junior за части
                    146 1.8 twin spark 97 - продадена
                    156 2.4 JTD Q2 Face 04 - настояща

                    Comment


                    • #11
                      Оги алфата найстина изглежда, че спира много задоволително дори със барабани отзад, но това не пречи който иска по-добри спирачки да се ориентира към дискови. Последните имат доста плюсове без да се спирам на подробности - който му е добре с барабанните да си кара с тях. Относно боядиисването на барабани ми се вижда циганийка, но не ангажирам никой с мнението си.
                      Alfa Romeo 146 1.6TS '97
                      За мерси, не ме търси!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Viktor_
                        Оги алфата найстина изглежда, че спира много задоволително дори със барабани отзад, но това не пречи който иска по-добри спирачки да се ориентира към дискови. Последните имат доста плюсове без да се спирам на подробности - който му е добре с барабанните да си кара с тях. Относно боядиисването на барабани ми се вижда циганийка, но не ангажирам никой с мнението си.
                        Това значи ли че червените апарати на дисковите спирачки са цигания и ако не къде е разликата?
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Viktor_
                          Оги алфата найстина изглежда, че спира много задоволително дори със барабани отзад, но това не пречи който иска по-добри спирачки да се ориентира към дискови. Последните имат доста плюсове без да се спирам на подробности - който му е добре с барабанните да си кара с тях. Относно боядиисването на барабани ми се вижда циганийка, но не ангажирам никой с мнението си.
                          Ами на мене ми спира колата страшно добре.По- доре не виждам на къде освен абс и тн..А и колегата ти е задал много хубав въпрос по отгоре за червените спирачни апарати
                          Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic

                          Comment


                          • #14
                            Това значи ли че червените апарати на дисковите спирачки са цигания и ако не къде е разликата?
                            - Мнението ми е същото - дали ще боядисваш барабаните или апаратите все тая - смисъл никакъв относно действието им.

                            Ами на мене ми спира колата страшно добре.
                            - Тогава не ти трябват дискови спирачки отзад и незнам защо разубеждаваш хората, които искат по-голяма спирачна мощ, по-добър топлообмен и по-добро действие на спирачките при по-честата им употреба.

                            По- доре не виждам на къде освен абс и тн
                            - първата стъпка към минаване към ABS при тези дето са с барабани отзад е монтажа на дисковите спирачки и датчиците за ABS-а. При барабанните няма опция за ABS. Не вярвам да отречеш ползата от ABS при наште Алфи особено зимата на хлъзгав път когато дори с хубави нови зимни гуми колата се пързаля, защото колелета блокират адски бързо именно заради удобното ти спиране на сухо, т.е. голямото спирачно услилие което се прилага. И ако трябва да завъша коментара си ще кажа, че Алфа 145/6 без ABS е доста опасна за каране през зимата спрямо други с иначе много по-малка спирачна сила на сухо.
                            Alfa Romeo 146 1.6TS '97
                            За мерси, не ме търси!

                            Comment


                            • #15
                              Операцията е извършена но майсторите смениха целия мост за по лесно, взех си допълнително само маркучи, и въжета за ръчната.Определено колата спира по добре, а ръчната стана супер, колелетата зацепват на третия зъб, доволен съм.цялата процедура маркучи въжета майсторлък = 160 лв.
                              146 1.6 twin spark 97 - тотална щета
                              146 1.4 twin spark 97 junior за части
                              146 1.8 twin spark 97 - продадена
                              156 2.4 JTD Q2 Face 04 - настояща

                              Comment

                              Working...
                              X